Promosyon Powerbank Modelleri

Promosyon Ürünler

Müşterilere verilen hediyeler onların her zaman markaya olan bağlılığını arttırdığı için büyük ya da küçük her marka mutlaka müşteri memnuniyetini sağlamak için promosyon ürünleri tasarlar. Promosyonlar bu nedenle bir reklam çeşidi olarak ele alınmalı, ihmal edilmemeli ve reklam bütçesi içerisine dahil edilmelidir. Promosyon yapmayan bir marka, her zaman için yapan markaya kıyasla daha geri planda kalacak ve kurumsal anlamda etkileyiciliği de zayıf olacaktır.

Diğer reklam çeşitlerine oranla daha az maliyetli olduğu için de tercih sebebi olan promosyonlar, müşterileri psikolojik açıdan etkileyen ve marka bilincini müşteriye empoze eden ürünlerdir. Markanıza büyük puanlar kazandıracak olan promosyonların gücünden mutlaka yararlanmanız gerekir.

Promosyon Firmaları

Müşteriler Kendilerine Hediye Veren Markalardan Daha Çok Memnun Oluyor
promosyon powerbank, vermenin müşteriyi psikolojik açıdan büyük oranda etkilediğini söylemiştik. Hatta bununla ilgili yapılan araştırmalar gösteriyor ki, hediye alınan yerlere karşı duyulan ilgi daha yüksek olurken bağlılık da artıyor. 2002 senesinde lokantalar baz alınarak yapılan araştırma sonucuna baktığınız zaman kasanın yanında şeker bulunduran lokantalarda bahşiş verme oranı daha yüksek. Yani tek bir şekerin bile müşteride etkisi yüksek olduğu için promosyonlar asla göz ardı edilmemesi gereken ürünler arasında yer alıyor.

Üstelik televizyon reklamları, sosyal medya reklamları, basılı mecralarda yer alan reklamlar bir süre sonra unutulmaya mahkum olduğu için markalar yeniden reklam fikirleri üretmek ve yeni bütçeler hazırlamak durumunda kalıyor. Oysa promosyon için aynı durum geçerli değil. Örneğin bir masa takvimi promosyonu tam bir sene boyunca müşterinin gözü önünde kalabiliyor ve markanın logosu bir sene boyunca müşterinin masasında duruyor. Bu nedenle daha az maliyetli olan ve daha uzun vadeli olan promosyonların etkileme gücü son derece yüksek. İnternet sitemiz www.promosyonbank.com.tr üzerinden promosyon ürünlerimizi incelemenizi öneririz.

Tanınmış Olan Markalar  Promosyonu İhmal Etmiyor

Tanınırlığı olan markalar bile artık hedef kitlesini kazanmış olsa dahi promosyonları hiçbir şekilde atlamıyor. Çünkü müşterisini memnun etmediği takdirde hemen rakibine kaptırabileceğinin bilincinde olan markalar, müşterilere jest yapmak ve onları memnun etmek için de promosyonlar aracılığıyla onları sevindiriyor ve küçük, beğenebileceği tarzda hediyeler dağıtıyor.